پسرا خیلی بی جنبه اید.....

عشق بی پایان

با احتیاط به تاریک خانه ام قدم بگذارید مبادا خرده های احساس شکسته ام پای دلتان را بخراشد.......

 اين نوشته نشون ميده پسرا چقدر بي جنبه و منحرفن!!!! ميخواي بدوني چرا اينو ميگم ؟؟؟ اين مطلبو

بخونين متوجه ميشيد ............ ((البته از دوستم معذرت ميخوام ك اين مطلبو گذاشتم)) 

از ي پسره ميپرسن تا حالا ضايع شدي؟؟!!!!!

 

ميگه اره ي شب تو خونه تنها بودم  دختر عموم زنگ زد ................. 

 

حالا بگو چي گفت؟؟ گفت عزيزم خونمون خاليه بيا كارت دارم ...............!!!!

(ohohohhhhhhhh) 

رفتم اونجا ديدم كسي نيست .......... 

 

دختر عموم گفت: من ميرم تو اتاق بعد 10 دقيقه بيا تو .....( منم ك از خدا خواسته)

 

 بعد ده دقيقه رفتم تو ديدم چراغا خاموشه !!!!

 

ك از بدشانسي ما همه چراغا روشن شددددددددددددد

 

همه خاندانمون بودن!!!!!!!!!!!!! گفتن تولدت مبارك .............

 

ب پسره گفتم اينجا ك تو ضايع نشدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

 

گفت بابا نگرفتي چي شد؟؟؟؟؟

 

من ل خ ت رفتم تو اتاق!!!!!!!!!!!!!!!!!! بنظرت از اين ضايع تر ميشدم :)))))))))))))))))) 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:,

] [ 5:5 بعد از ظهر ] [ baran........ ]

[ ]